środa, 27 października 2021

Klucze Suwerenności - zbiór felietonów


Oddaję do Waszych rąk felietony pisane na przestrzeni ostatnich siedemnastu lat, pierwszy z nich jest nawet znacznie wcześniejszy. Pierwotnym impulsem do powstania większości tych tekstów było z jednej strony rozwinięcie w formie artykułów wątków, które podejmowałem w mojej sztuce teatralnej – misterium „Hieros Gamos, czyli Święte Gody”. Sztuka powstała w 2005 roku i treści, które w niej rozwijałem, nie były wówczas tak oczywiste i widoczne, jak to ma miejsce dzisiaj. Rzecz traktuje o kryzysowej sytuacji Ziemi i Ziemian: globalny kryzys gospodarczy, szóste masowe wymieranie gatunków, nadużycia medycyny przemysłowej, HAARP, zagrożenia GMO, NWO, chemtrails, RFID, przejęcie rynku nasion przez koncerny, bezprecedensowy wzrost długu publicznego, bezrobocia wśród młodych, wykluczenia społecznego, cen żywności, liczby umierających z głodu i głodujących itd. oraz o ludzkiej przemianie świadomości mogącej być na tę sytuację remedium. I co się z tym wiąże możliwością nastania Nowej Cywilizacji. Głównym przesłaniem dzieła jest transformacja świadomości, gdyż – w moim rozumieniu – to ona jest gwarantem wyjścia z koleiny bezsilności i odzyskania suwerenności.

Zdecydowałem się wtedy na napisanie szeregu felietonów, by szerzej informować o tych palących kwestiach, wygłosiłem też szereg prelekcji. 

Książkę można nabyć w wydawnictwie INDYGOBOOK